19 Mayıs 2010 Çarşamba

Günlükten Notlar

*İdrak yollarım kapalı uzun zamandır. Ameliyatla açarlar mı acaba?
*Serin bahar akşamları, yeni bulunan cafe, yemyeşil bahçe, sessiz ve huzurlu, bir dostla paylaşılan sessizlik ve armutlarda yapılan kısa bir şekerleme...
*Son günlerde ya sabah ezanında ya da sabah ezanına müteakip uyanıyorum. Ya yaş ilerledikçe vücudum az uykuya alışıyor ya da -bir arkadaşımın tabiri- imana geliyorum farkında değilim.
*Yaşasın banvit, dr oetker, knorr gibi hazır yemekler 5 ila 7 dakika arası hazırlanıyor. hazırlandığı sürede bitiyor. Mercimek köftesini deneyecem yakında alışveriş yaptığım yerde bulamadım.
*Hadi bize gidelim de sana pul koleksiyonumu göstereyim lafı nerden çıktıysa ve kim çıkardıysa o ara amma pul meraklısı vardı. Herkesin evinde pul koleksiyonu. Sahi ne oldu o pullara.
*İşsizlik sorunlarının nedenlerini kadınların iş aramasına bağlamıştı sayın milletvekillerimizden biri geçen sene, bu sene de başka sayın milletvekillerimizden biri işsizliğin yüksek olmasını genç nüfusa bağlamış, kadınlar ve gençler olmasaydı ne olacaktı bilmem. (Gemiyi önce çocuklar ve kadınlar terk etsin) Ama pek sayın başbakanımız da 3 çocuk 3 çocuk diye bağırıp duruyor. Bunlar hep çocuk mu kalacak. Çocuksun sen çocuk kal. Nasıl olacak bu işler hacı?
*Yaptığım ve yapacak olacağım hatalardan ben sorumlu değilim. Kader sorumlu. Vurun kadere
*Zonguldak'taki ölen madencilerimizin kederli ailelerine rahmet diliyorum.
*Kaçanzi

Hiç yorum yok: