2 Nisan 2010 Cuma

Hikayelerim

Hikayelerim vardı benim tamamlanamamış, eksik bırakılmış hikayeler, kimisi tamamlanmak istemedi, kimisini ben tamamlayamadım. Hep yarım kaldı hikayelerim. Attım kimisini, kimisini de kaldırdım çekmecenin en karanlık köşesine.
Bazen düzeltirken çekmeceleri elime düştüler yarım kalmış hikayeler. Hüzünle bakakalırım onlara yarım kaldıkları için. Ama cesaret edemem tamamlamaya hiçbirini.
Uzun zamandır çıkmayan ama hep gözümün önünde duran hikayelerimden biri çıktı karşıma çekmecelerimi düzeltirken. Baktım, okudum, cesaret ettim, karar verdim hikayemi tamamlamaya. Belki bir düş bu hikaye. Belki bir düşüş. Ama düştüm düşlerimin hikayesinin peşine...

2 yorum:

stuven dedi ki...

hikayenin ne olduğunu bilmiyorum ama verdiğin karar/tamamlama kararı konuyu aştığını gösteriyor.

gölge dedi ki...

hikaye uzun bir hikaye stuven.Konuyu aştım dediğim gibi düşüşte olabilir hikayede düşümde.