23 Eylül 2011 Cuma

Günlükten Notlar IV

 
*Merhaba

*Hatırlarsanız geçen notlarda, Sağlık Bakanlığı'nın obeziteye, pardon şişkoluğa karşı savaş açacağını ve Kasım'dan sonra kampanya başlatacaklarını yazmıştım. Neden Kasım'dan sonra olduğunu, düşündüm durdum ve en sonunda buldum. Kurban Bayramı Kasım’da, o zamana kadar yiyebildiğiniz kadar yiyin. Kasım'dan sonra sıkı bir diyet bizi bekliyor olacak.

-Herkes çatal, kaşık ve bıçakları bıraksın, kilo denetlemesi var. Sen, sen oradaki, şişko, çık bakayım baskülün üzerine. Hımm, hımm 10 kilo fazlan var, al bu şişkoyu, al, al, al. Götürün F tipi rejim odasına.

*Kartel diye bir grup vardı, ne oldu onlara. "Hani bana paraaaa, hani, hani, hani bana paraaa" diye bağırıp duruyorlardı. Sanırım biri parayı verdi, ben de çığırsam "Hani bana paraaa" diye bana da para verirler mi acep?
*Günde 5000 kişi ajanslara dizi ya da film oyuncusu olarak başvuruyormuş. Aha meşhur olmanın yolunu buldum,ben de başvuracağım ajanslara. Ne eksiğim var Kıvanç Tatlıtuğ'dan, hımm bakalım biraz boyum kısa, biraz göbeğim büyük o kadar.

*Okuduklarım; çok konuşulan, hakkında tartışmalar yapılan Elif Şafak'ın İskender'i, kim ne derse desin ben Elif Şafak'ı seviyorum. Mesut Kara, Unutulmayan Yüzler ve Yeşilçam Hatırası; okuduktan sonra zaten sevdiğim Yeşilçam'ı daha da çok sevdim.

*HSYK, tartışma yaratacak kararlar aldı. Bunlardan en önemlisi "tecavüze uğrayan kadının, tecavüzcüsüyle evlenmesi halinde davanın düşürülüp işgücünün azaltılması" idi. Buna yorum yapmıyorum, blogum kapatılabilir, yorumu size bırakıyorum.

*Planking, owling gibi hiç tasvip etmediğim modalardan sonra batmanning modası çıktı. Batmanning'i onaylamıştım, belki beyinlerine kan gider de "Ne yapıyoruz lan biz" derler diye düşünmüştüm ama kan olduğu yerde kalmış. Yeni moda ne ing olduğunu bilmediğim, kafasını klozete sokarak fotoğraf çektirmek.
*Çok yalancı arkadaşlarım var. Geçen gün arkadaşın biri anam ağladı, dedi,  aradım annesini, "ne ağlaması, gayet şenim" dedi.

*Uzun boylu kadınların topuklu ayakkabı giymesi yasaklansın. 150 cm veya 155 cm boyu olan kadınlar giyebilir, diye bir yasa çıksın istiyorum.

*Hepinizi öpüyorum lekeli olmayan dudaklarımdan.

*Bu yağmurlu havada sanırım iyi gelir.sakin sakin

Hiç yorum yok: