19 Ağustos 2011 Cuma

Günlükten Notlar -I- (Yine Yeni Yeniden)

*Selam
*Arkadaşımın aldığı, daha doğrusu hediye ettiği Süperman tişörtünü annem beğenmedi, oysa ben artık gizli kimliğimi ifşa etmek istiyordum. Ne öyle bakıyorsunuz ekrana inanmadınız mı Süperman olduğuma? Boyum 35 cm daha uzun, enim 20 cm daha geniş, saçlarım biraz daha gür, gözlerim mavi olsaydı, Christopher Reeve'in hık demiş burnundan düşmüşüydüm.
*Pratik Bilgiler; Danaburnu, toprak altında yaşayan, bitkilere zararlı bir kımıldır ve bitkileri köklerinden yerler. Danaburnundan kurtulmanın yolu ise, ona dayanamayacağı bir şey vermektir. Danaburunları alkoliktir, önüne bir tas bira koyup, dertlerini dinlerseniz, içip içip kahırlarından ölürler.
*Ramazan gelince, bir dolu soru başlar, bu sorular genelde orucun bozulup bozulmayacağı ile ilgili garip garip ve saçma sapan sorulardır. Bu sene sorular daha başlamadı diyordum ki, ilk soru Petek Dinçöz'den geldi,"Mayoyla denize girmek orucu bozar mı?". Bir arkadaşımda denizde, göbek deliğine su kaçar diye orucu bozulacağını söyleyen bir insanla tanışmış. Söylediğinden beri göbek deliğimi inceliyorum, içeri bir şeyler sokmaya çalışıyorum ama olmuyor, belki iftar saatinde oluyordur. Orucumu göbek deliğimle açmayı deneyeceğim, bakalım kısmet.
*Bırak gitsin, dönerse... yavşaktır. Çocuk oyuncağı mı lan bu. "Ben başka kadınların/erkeklerin koynunda biraz zaman geçireyim. Sıkıldığımda dönerim" mi diyorlar. "Başkalarının kollarında yapamadım, sana geldim sevgilim"
*Teoman müziği, Sinem Kobal ve Audrey Tatou oyunculuğu, generaller orduyu bıraktı, bir baktım ki benim bırakacak bir şeyim yok lan, resmen çok üzülüyorum kendime.
*Bilgisayarım transformers olma yolunda hızlar ilerliyor, her akşam benim için şarkı seçiyor, zevkimi öğrenememiş yalnız. Sanırım burada benim borum öter, benim zevkime saygı duyacaksın diyor şair. Aman şair demişim bilgisayarım.
*Ankara'daki Anafen dershanesi öğrenci kayıtlarında, ön koşulları arasına "dershane içindeki kız-erkek arkadaşlığı duygusal boyuta taşıyan öğrencinin kaydı silinir." ifadesini koydu. Peki duyguları nasıl ölçecekler, duygu ölçer diye bir alet mi icat edildi? Aralarından,  şüphelendikleri kişileri seçip alete üfletiyorlar mı?  Ya da nette Aşk Ölçer diye birşey vardı onu mu kullanıyorlar? Nedir yani anlamadım ben.
*İran Kültür Bakanlığı, yayınevlerinden, Hüsrev-ü Şirin hikayesinde yer alan "yalnız kalabileceğimiz bir yere gidelim" ya da "elele tutuşmak" gibi ifadelerin çıkarılmasını istedi. 800 yıllık bizdeki adıyla Ferhat ile Şirinden bahsediyorlar. Tanıdık geldi mi?
*"Müdahale edilmezse aklına esen orkestra kurar" diyerek sokak müzisyenlerini yasaklamasını haklı göstermeye çalışan Beyoğlu Belediye Başkanı, gelen tepkilerden olacak ki "Gürültü yapmadan çalabilirler" demiş. Gürültü yapmadan müzik yapmak, bundan sonraki hedefim, bunu başarırsam zenginim.
*Zenginlik demişken Castin Bibere sesleniyorum burdan "Senin asıl baban benim oğlum yuvana dön"
*Ben Castin'i almaya gidiyorum. Döndüğümde herşey daha farklı olacak.
*Biterken saygıyla tıklayın
.

1 yorum:

emoli dedi ki...

yine yeni yeniden hayırlı olsun :)