11 Ekim 2010 Pazartesi

Günlükten Notlar 19

*Merhaba
*"Sevdiğiyle evlenemezse ölecek" hastalığı vardı. Ne oldu o hastalık. Artık kimse sevmiyor mu? Yoksa o hastalığın aşısı mı bulundu? Bir de neden hiç bahçesinde hanımeli açan, pembe panjurlu evler yok. Yalan mı oldu onlarca hayal? Çok kafama takılıyor bunlar. Araştırın bunları.Sonra da bana haber verin.
*"Ayna ayna söyle bana var mı benden güzeli bu dünya da" masalı gerçek oldu. Artık soruyu sorduğunuz zaman cevap verecek aynalar mevcuttur efendim. Güzel olup olmadığınızı söylemeyecek belki ama solunum ritminizi, kan ve solunum basıncınızı söyleyecek.
*Epeydir,cadı kazanına kimseyi atmıyorduk. Bu blogta cadı kazanına atacağım kişinin ilki "Madencilerimiz güzel öldüler" lafıyla ünlenip, Şili'deki maden kazasında 69 günde kurtarılan madenciler için, "Bizde böyle bir kaza olsa 3 günde kurtarırdık" diyen Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Ömer Dinçer. Su kanalına düşüp ölen kız çocuğu istenen 850 bin liralık tazminat için "Eğer onaylanırsa herkes çocuğunu öldürür" diyen Malatya'lı avukat.
*Refah düzeyi yükseldiği için et fiyatları artmış efendim. Bir refah, bir bolluk içindeyim ki sormayın gitsin. Paralarımı harcayacak yer bulamıyorum. Daha çok şeye zam yapsınlar ki, paralar elimde kalmasın. Batıyor yoksa.
*Okuduklarım. Çocukluğumun kahramanı "En Kahraman Rıdvan" Gırgır dergisinin çizeri Bülent Arabacıoğlu En Kahraman Rıdvan'ı tekrar çizdi. Ben de aldım ve okudum tavsiye ederim. Ayfer Tunç'tan Yeşil Peri Gecesi; Güzelliğini zehirli bir sermaye olarak kullanan genç bir kadının hayattan öç almak için soyunmasıyla başlayan bir düşüş hikayesi.
*İzlediklerim; Rina, hayallerini gerçekleştirmek isteyen 3 arkadaşın hikayesi,Gece ve Gündüz, Tom Cruise ve Cameron Diaz dan eğlencelik bir aksiyon komedi
*Arılardan hazetmediğimi anlatmıştım geçen blogta. Arılar kadar hazetmediğim başka hayvan varsa o da sivrisineklerdir. Gün boyu gözükmeyen sivrisinekler, gece tam uykuya dalacağınız sırada harekete geçer ki sinir bozucudur. Uyku muyku kalmaz. Havalar soğudu fakat evimde sesten hızlı uçan bir sivrisineğim var.
*NASA'yı aradım geçen gün. Işınlanma makinesinin akibetini sormak için. "Parça eksik, parça bekliyoruz." dediler. Arkadan "atlatın, atlatın" sesleri geliyordu. Beni mi kandırıyorlardı yoksa deney mi yapıyorlardı, anlamadım.
*Çok ters işleyen bir vücudum var. Süt içiyorum uykum açılıyor, kahve içiyorum uykum geliyor. Ters mi doğmuşum acaba anneme bir sormak gerek. Ya ters doğmuşum ya da annemin tersine gelmişim (Mersi editörüm)
*Süt diyince aklıma geldi. Çok süt içtim, boyum uzasın diye ama eksik kalan birşey vardı. 2130 da uyumuyordum. Ama o zaman Hidayet te yoktu ki, süt için erken uyuyun boyunuz uzasın diyen. Kısa kaldım o yüzden.
*Yorumsuz bir haber başlığı size "Zimbabve'de 3 Nuriye Alço, bir adamın gazozuna ilaç atarak defalarca tecavüz etti"
*Yağmurlar başladı. Kış geliyor. Keyif adamı zamanları başladı. Gürül gürül yanan soba, sobanın üstünde patlayan kestane. Battaniye altında seyredilecek filmler zamanı şimdi...
*Bir blogun daha sonuna geldik. Yayında ve yapımda emeği geçen başta sevgili editörüme, Antartika'daki halama, Zimbabve'deki amazon teyzeme, NASA çalışanlarına, Güney Kutbundaki eltime, Kuzey Kutbundaki görümceme ve bana katlandığınız sizlere teşekkür eder, tekrar görüşmek üzere hoşçakalın, kendinize iyi davranın derim. Dedim.
*Aslında bu havalara en çok gidecek bir sanatçı var aklımda ama halet-i ruhiyyem izin vermiyor. Onun için haydi bakalım dans edelim http://fizy.com/#s/1f9xb9

3 yorum:

stuven dedi ki...

akçayda her bahçede hanımeli var :) hanımeli demişken barış manço sesinden bahçede hanımeli ne güzel gider şimdi...

ben ise örümceklerden haz almam :(

güzel haftasonları.

gölge dedi ki...

valla he "bahçede hanımelii sen ettin beni deli" ne güzel söyler Barış Manço.
Örümcek konusuna bir dahaki blogta değineceğim. Sana da iyi hafta sonları

Adsız dedi ki...

gölgelerin gücü adına=)
güzel olmuş yine eline sağlık
günlüğü gecikmeli okuyabiliyorum artık..-->
bi ara benim laptopsuzluğuma da değiniver ne olur, küçük emrah kıvamındayım:)
>>cokomastik