18 Temmuz 2010 Pazar

Günlükten Notlar 9

*Merhaba
*Birşeyin olacağına çok inanırsanız olur. Kendinizi süper bir insan olmaya şartlarsanız, süper bir insan olursunuz. Mutlu olmayı isterseniz, mutlu olursunuz, hatta uçmayı çok isterseniz uçabilirsiniz de. Ben denedim olmuyor ama siz deneyin belki olur. Hatta iyi ve mutlu bir insan olursanız Şirinleri bile görebilirsiniz.
*Şirinler diyince 80 de çocuk olmak diye birşey vardır ya her yerde yayınlanır. Herkes şirinleri, voltranı, hemanı, clementine i, cosby ailesini vesaireyi yazar da yazar ama kimsenin aklına webster gelmez, bu beni çok üzüyordu ki, geçen aldığım haberle daha çok üzüldüm. Webster ı oynayan Gary Coleman 42 yaşında Mayıs ayında beyin kanaması yüzünden hayatını kaybetmiş.
*Bu aralar meşhur olmaya kafayı taktım, nerde kamera görsem, içine girmeye çalışıyorum. Ama çok meşhur olmak istemiyorum. Az meşhur olmak istiyorum. Çok meşhur olunca, her hareketin kameralar tarafından kontrol ediliyor. Kabus gibi, belki ben terasımın kenarında sevgilimle sevişmek istedim. Hoop kamera derler adama, tuvalete gitsen olay olur, arkadaşlarını öpsen olay olur. Magazin sayfalarının gündeminden düşmeyiz sonra. Size ne kardeşim de diyemezsin, kaba derler adama. En iyisi ben az meşhur olayım, çok meşhur olmayayım.
*Eskiden meşhur olmak için yönetmenin yatak odasından geçmek diye laf vardı. Ne kadar doğru bilemem. Hala var mı acep, eğer varsa meşhur olmaktan vazgeçiyorum. Yoksa söyleyinde bileyim ona göre meşhur olacam ya da olmayacam.
*Arkadaşım anlattıydı; sevgilisi bakımevinden köpek almaya gitmiş, erkek bir köpek almış, dişi yavru gözüne takılmış, çok masumane bakıyormuş, dayanamamış, onu da almış. Dişinin adını Frida, erkeğinkini Diego koymuş. Sütlerini verip işe gitmiş bir sabah, akşam eve geldiğinde Diego baygınlık geçiriyormuş, Frida da ise şiş bir göbek. Korkmuş hemen veterinere götürmüş. Meğerse, Frida, Diego yu kovalayıp, tüm sütü kendi içiyormuş. Diego açlıktan bayılacakmış.
*Eğer evlenmek istemiyorsanız ama çocuk sahibi olmak istiyorsanız, gittiğiniz sperm bankasının Türkiye'de olması gerekiyormuş, yabancı bir ülkenin sperm bankasından sperm alırsanız, davalık olursunuz. Çünkü anlı şanlı(!) Türk soyumuzu korumamış olursunuz. Maazallah hakkınızda dava bile açılabilir. Bknz: Sevda Demirel
*Magazin dünyası bomba bir haberle sallanırken, benimde iki çift laf etmeden durmam olmaz. Sevgilisinden ayrıldıktan sonra büyük bir hızla çapkınlık sularında yüzmesinin sebebi, ex aşkına tüm ünlülerle beraber olacağını söylemesiymiş. Ünlü olanlar kaçın. Geliyor. Beni kızdıranlarada bedduam artık "Şahan teras kenarında öpsün seni"dir.
*Okuduklarım; Pınar Korkmaz, Hepinizden Korkuyorum (bitti), Ahmet Ümit, Bir İstanbul Hatırası(az kaldı), Fikret Hakan, Joe Brico masumdur(az kaldı), Ayça Atçı, Matruşka (yeni başladım)
İzlediklerim; Clash of Titans, Paris'ten Sevgilerle, Ay Lav Yu, Kolay Para, Kurdun Günü
*Kötü bir haber, sinir edici bir haber, yine kadere bağlanan bir haber. Bir anasıfı öğrencisi tuvaletteli lavabonun düşüp parçaları boğazına battığından dolayı ölmüş. Okulda ihmal yokmuşmuş. Ufacık çocuğun ölmesi kadere bağlanmış. At suçu kadere, kurtul sorumluluktan. Baştaki bile herşeyi kadere bağladıktan sonra, imam ve cemaat ilişkisi.
*Sinirlendim, sayfayı örtüyorum ve bu parçayı da herşeyi kadere bağlayan tüm kadercilere armağan ediyorum. http://fizy.com/#s/1ai8sj
*1 dakika 1 dakika sayfayı örtmeden önce unuttum. Buradan Kamboçya'daki halama, Romanya'ki kayıp teyzeme, Kahire'deki enişteme, Papua Yeni Gine'deki halamın kızı Zehra'ya selamlarımı iletiyorum.
*Hepinizi Ay Lav yu

3 yorum:

stuven dedi ki...

eheheh sevdim bu notlar serisini.
ben de yaptım bir 80ler ve ben de unuttum yazmadım.

bir şeyi çok isteyince bende de olmuyor. bırakıca oluyor o başka...

ünlü, ünsüze gelince olacak bir gün merak etme :))

gölge dedi ki...

webster zaten çok kimse tarafından hatırlanan bir dizi değil oysa ne kadar güzeldi, çok severdim ben websterı. Bırakınca o şeyi istemekten oluyor fakat o zamanda istemekten vazgeçmiş oluyorum bende. Ne yaman çelişki bu annem :))
ünlü ünsüzden birşey anlamadım itiraf ediyorum :)
notlarımı sevdiğine sevindim. 10 geliyor yolda ;)

stuven dedi ki...

eheheh inanmıyorum ama yine de aytınlatıyım;

''bu aralar meşhur olmaya kafayı taktım...''