6 Mart 2010 Cumartesi

Prenses ve Kurbağa

Son zamanlarda Walt Disney'in eski çizgi sinema tekniğine dönerek,yani çizgileri tamamen elle çizilmiş bir çizgi sineması var. Prenses ve Kurbağa. Yalnız hepimizin bildiği prenses ve kurbağa masalından biraz farklı. Henüz seyretmedim ama seyredince sayfamda paylaşacağım.
Neyse anlatacağım bu çizgi sinema değil,anlatacağım hiçbir kurbağanın prense dönmeyeceği gerçeği.
Bir taşı yontarlar ve mükemmel heykeller çıkar ortaya ya da ağaçtan maketler yaparlar. İnce işçilik gerekir ve hayran olursunuz maketlere, heykellere ama sonuçta asıl malzeme taştır ya da ağaçtır.

Diyeceğim odur ki; hiç bir erkek ya da kadın değişmez. Değiştiğini sandığınız kişi için yıllar sonra şöyle diyeceksin." Aman Allah'ım bu benim sevdiğim kişi olamaz. Çok değişti çok" Aslında değişmemiştir. Siz istediğiniz için size değişmiş görünür ya da siz istediğiniz için değişir. Ama bu değişimden sıkıldığı zaman eski haline döner.

Mükemmel erkek veya mükemmel kadın yoktur. İlla ki kusurları olacaktır. Değiştiririm ben bunu derseniz yanılırsınız. Öpünce prense dönecek kurbağa yoktur. Kurbağayı öperseniz -hiç kurbağa ellemedim bilmiyorum siğil olur mu olmaz mı ama gerçekse eğer- silikon dudaklara sahip olursunuz o kadar. ;)

1 yorum:

stuven dedi ki...

kendi adıma bütünüyle güzel, mükemmel insanları sevmem. zaten kimse 4x4 lük değildir. kişi kendini iyi tanır(sa) bence hiç sorun kalmaz.

elledim ama hiç kurbağa öpmedim. umarım bir şey kaçırmamışımdır:)