12 Mayıs 2009 Salı

rüya

insanın uyanıkken rüya göreceğini tahmin etmezdim. Bir hayaldi belki ama kanlı canlı yaşadım sanki. Hani filmlerde olur ya, geçmiş gözlerinin önüne gelir, ya da hayalini biz görürüz. Aynı o şekildeydi. Sinemadan çıkmış evime düşünerekten gelirken belirdi gözlerimin önünde. Bir hayali hiç bu kadar canlı yaşamamıştım. M. ve ben beraberdik, bir deniz kıyısında yürüyorduk. İkimizin ellerinde ufacık bir kız çocuğu. Adı Su. Bizim kızımızdı. Sonra kendime geldim, hüzünlendim gerçek olmadığı için ama gelecek olması için dua ettim. Salak bir gülümseme ile eve gelip kahvemi ve sigaramı alıp bilgisayar başına geçtiğimde annem, benim sevgili annem, yüzümdeki salak gülümseyi silip beni sinirlendirmeyi başardı. Birini beni tanıştırmak istiyorlarmış. Müşterilerden biri söylemiş. Evi varmış, arabası varmış aman ne önemli. Ben kendime bir hayat çizmeye çalışırken, herşeyden bağımsız, sadece kendimce ve ÖZGÜR ce, insanların benim hayatımı çizmeye çalışmalarından artık gına geldi.Sıkıldım.

1 yorum:

y. dedi ki...

sıkılma ,silkele...bak hiç bişeye mecbur değilsin ,benim gibi bağımlı değilsin.beni arıyorsun ama konuşasım yok,hiçbişey yapasım yok hatta,hatta yok olasım var,ö.canıma okuyor hergün ama düzelesim yok,hayatım bana ait değil,biraz zaman lazım ama sen kendine aitsin ,tamamen kendine aitsin.bunu yapabilirsin. m. ile elele yürüyüp hayal kurabilirsin,sakın kendi elinden alma.